Hejsan alla,
nu har det lugnat ner sig på skelettfronten, och väl är det. Jag är åter tillbaka i vardagen och delar min tid mellan handarbete och att skriva. Det hänger ihop på något sätt, jag får många bra uppslag till att skriva när jag jobbar med mina händer. Jag passar också på att lyssna på ljudböcker under tiden, det är avkopplande.

Så det här är bara ett kort inlägg för att ni som följer bloggen ska veta att jag fortsätter som vanligt med mitt liv, och med mina och andras noveller. Samtidigt njuter jag av att kunna vara utomhus och tova så länge vädret är på min sida. Snart är det höst. Kanske det går att plocka svamp nu igen efter regnet, får kika ut i skogen en dag. Jag har också gått en kurs online i att göra piratskallar som jag tänkt ha som Halloween-dekorationer. Vi firar inte Halloween på samma sätt som i Amerika, men det är lite kul att göra saker i olika material.

Det var allt för idag, ha det gott därute!

Kicki Karlén Kläckeberga